Live εικόνα Αθήνας από το Αστεροσκοπείο Πεντέλης

Σχεδόν αίθριος
26.3 °C 42%
ΑΡΧΙΚΗ
pentelikonews.gr Αυτοκίνητο
Προσαρμοσμένη αναζήτηση Google
Διαβάστε τις ειδήσεις μας μέσω RSS Βρείτε μας στο Facebook Βρείτε μας στο Google Plus Ακολουθήστε μας στο Twitter Επισκεφθείτε το κανάλι μας στο YouTube

Koenigsegg Gemera: Η επίπονη διαδικασία εξέλιξης ενός hypercar
Ημερομηνία: 11/7/2023, 16:32 - Εμφανίσεις: 34



Η σουηδική φίρμα με το δυσπρόφερτο όνομα εξέθεσε μια προ-παραγωγής έκδοση του Gemera τον Μάρτιο του 2022.

Πλέον το plug-in υβριδικής τεχνολογίας hypercar περνά στην τελική ευθεία για την παραγωγή του η οποία θα ξεκινήσει στα τέλη του 2024 με τις πρώτες παραδόσεις να αρχίζουν το 2025 ενώ το συνολικό τιράζ του μοντέλου θα περιοριστεί σε 300 αντίτυπα.

Με αυτήν την αφορμή η Koenigsegg ανακοίνωσε τις τελικές προδιαγραφές του hypercar, αλλάζοντας αρκετά και πέρα από το συνηθισμένο το αρχικό «πλάνο» των όσων είχε αρχικά κοινοποιήσει.

Ειδικότερα, αν και αρχικά η σουηδική φίρμα είχε ανακοινώσει ότι σκοπεύει να εφοδιάσει το Gemera με ένα συνδυασμό κινητήρα εσωτερικής καύσης και τριών ηλεκτρικών μοτέρ, προφανώς στην πορεία άλλαξε γνώμη, γνωστοποιώντας ότι το hypercar θα εφοδιάζεται μεν με ένα κινητήρα εσωτερικής καύσης τρικύλινδρο ή οκτακύλινδρο αλλά σε συνδυασμό με ένα μοναδικό ηλεκτρικό μοτέρ το οποίο η Koenigsegg αποκαλεί «Dark Matter».

Σύμφωνα με τις συστάσεις το επίμαχο ηλεκτρικό μοτέρ  εγγυάται ισχύ 811 ίππων και 1.250 Nm ροπής και συνδυαστικά με το πιο «ταπεινό» τρικύλινδρο μοτέρ βενζίνης, 1.420 ίππους και 1.845 Nm ροπής εξασφαλίζοντας παράλληλα τετρακίνηση που συνδυάζεται με ένα σύστημα διαχείρισης ροπής για κάθε τροχό.

Η Koenigsegg υποστηρίζει ότι η επιλογή του ενός ηλεκτροκινητήρα αντί τριών έχει ως αποτέλεσμα χαμηλότερο βάρος και κατ΄επεκταση βελτιωμένα μεγέθη επιδόσεων.

Εκτός από τον τρικύλινδρο κινητήρα των 2,0 λίτρων το ηλεκτρικό μοτέρ από… σκοτεινή ύλη θα μπορούσε να συνδυαστεί και με ένα πιο ταιριαστό στην περίπτωση ενός hypercar twin-turbo V8 με χωρητικότητα 5,0 λίτρων ο οποίος αυξάνει την διαθέσιμη ισχύ σε 2.331 ίππους και 2.750 Nm ροπής αξιώνοντας αυτονόητα και ένα μεγαλύτερο τίμημα για την έκδοση που θα εφοδιάζει, καθώς σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες η διαφορά τιμής ανάμεσα στην τρικύλινδρη και στην οκτακύλινδρη έκδοση θα ξεπερνά τα 350.000 ευρώ.

Στην περίπτωση της οκτακύλινδρης έκδοσης το σύνολο συμπληρώνει ένα αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων το οποίο η σο...

Πηγή/Περισσότερα: in.gr
Μείνετε σε επαφή μαζί μας:
Κάντε like κι ακολουθήστε τη σελίδα μας στο Facebook
Στο Twitter:
Περισσότερα θέματα στην κατηγορία "Αυτοκίνητο"
Περισσότερα θέματα στην κατηγορία "Αυτοκίνητο"
ARTICLES
· White mushrooms: Properties and benefits
· Narcissistic Personality Disorder: Understanding the complexities
· Ford to Construct Europe's Largest Battery Plant in Turkey Under New Deal
· Redesigned 2023 Peugeot 508 model to be revealed on February 24th, 2023
· BMW: Premiere for updated BMW X5 M Competition and X6 M Competition
· Ford Mustang Mach-E with lithium iron phosphate (LFP) batteries
· How to fix error: Either there is no default mail client or the current mail client cannot fulfill the messaging request. Please run Microsoft Outlook and set it as the default mail client.
· Omega-3 fatty acids and their health benefits
· Samsung Galaxy S23 Ultra review
· Netflix has extended its crackdown on password sharing from Latin America to Canada, New Zealand, Portugal, and Spain
VIDEO NEWS


ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΞΕΝΑ
ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
ΚΑΙΡΟΣ LIVE

Σχεδόν αίθριος
26.3 °C 42%
Περισσότερα >>
TV - ΟΙ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

Περισσότερα
DOWNLOADS
- Περισσότερα >
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΕΙΣΜΩΝ

Live γραφική ενημέρωση για τους σεισμούς στην Ελλάδα
DRONE VIDEOS
Drone videos από πολλές περιοχές της Ελλάδας.
Τα πιο πρόσφατα:
· Θεσσαλονίκη
· Καλαμάτα
· Λουτράκι
· Λίμνη Στράτου
· Αγρίνιο
· Τρίκαλα
· Μετέωρα
» Περισσότερα


Ειδήσεις



Ειδήσεις από το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων



Copyright 2010-2025 © pentelikonews.gr
Privacy Policy and Cookie Policy - Πολιτική απορρήτου και cookies